تبدیل PDF به پاورپوینت

بهترین سایت های تبدیل PDF به پاورپوینت

یک سند PDF به  فرمت PPTX می‌تواند فرآیند پیچیده‌ای باشد و زمان قابل توجهی را بابت آن صرف کنید. بهترین ابزار تبدیل PDF به پاورپوینت ،  روشی است که  فایل های پی دی اف  را به سرعت و به آسانی دریافت و خروجی آن یک فایل پاورپوینت با حفظ آرایش بصری و چیدمان اشیا بکار رفته در آن باشد.

خوشبختانه امروزه ابزارهای متعددی برای سهولت این امر ارائه شده اند که امکان تبدیل فایل با کیفیت بالا را بوجود آورده اند.  پلتفرم های متعددی وجود دارند که سند شما را با حداقل ویرایش، به فرمت پاورپوینت تبدیل می کنند.  

کلیک جهت دانلود قالب پاورپوینت رایگان

ما بهترین پلتفرم های تبدیل پی دی اف به پاورپوینت را رتبه‌بندی کرده‌ایم. اما تصمیم با شماست که کدام مبدل برای نیاز شما مناسب تر است.

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت در سایت aspose

aspose یکی از سایتهایی است که تبدیل PDF به پاورپوینت را به صورت رایگان انجام می دهد. از مهمترین مزایای این سایت پشتیبانی آن از زبان فارسی است.

برای تبدیل کافی است، فایل خود را بارگذاری کرده و سپس روی دکمه “تبدیل” کلیک کنید. پس از پردازش شما براحتی قادرخواهید بود تا فایل pptx را دانلود کنید.

تبدیل PDF به پاورپوینت

نکته: توجه داشته باشید که فایل PDF شما در صورتی که قبلا پاورپوینت بوده باشد، تبدیل به خوبی انجام می شود و تمام عناصر صفحه به صورت تفکیک شده در پاور نتیجه قرار میگیرند؛ در غیر این صورت صفحات PDF شما در فایل پاورپوینت به صورت عکس ظاهر می شوند. این مورد برای تمامی پلت فرمهای تبدیل آنلاین به صورت رایگان، یکسان است.

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت در سایت ilovepdf

یکی دیگر از تبدیل کننده های PDF به PPTX سایت ilovdpdf می باشد.  این پلت فرم مبتنی بر وب عمل می کند و شما به صورت آنلاین قادر هستید تبدیل را انجام دهید. این سایت تبدیل را با دقت بالایی انجام می دهد. از معایب این سایت، عدم پشتیبانی از زبان فارسی می باشد.

تبدیل PDF به پاورپوینت در سایت SmallPDF

   Smallpdf یکی از بهترین ابزارها برای تبدیل اسناد PDF به فرمت پاورپوینت است. این پلت فرم  نیز، مبتنی بر وب عمل می کند و شما به صورت آنلاین قادر هستید تبدیل را انجام دهید. SmallPDF تبدیل PDF به پاورپوینت را بدون بهم ریختگی فونت فارسی، انجام می دهد. کافی است روی دکمه ی CHOODE FILES کلیک کنید و فایل PDF را انتخاب کنید. به محض بارگذاری فایل فرآیند تبدیل انجام خواهد شد و لینک دانلود به شما نمایش داده می شود.

تبدیل PDF به پاورپوینت

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت در سایت cloudconvert

cloudconvert یکی از بهترین و سریعترین وب سایتها برای تبدیل PDF به پاورپوینت است. از مزیتهای این وب سایت، سهولت تبدیل، سرعت تبدیل و کیفیت آن است. اما این وب سایت از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و بنابراین شما مجبور هستید، تا متن فارسی خود را تایپ نمایید. اما برای زبان انگلیسی، این پلتفرم، یکی از بهترین هاست!

 لینکهای مرتبط

 

 

One thought on “تبدیل PDF به پاورپوینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *