دانلود مقاله ترجمه شده بلاک چین

دانلود مقاله ترجمه شده بلاک چین

در این بخش، مقالات ISI  با موضوع بلاک چین ارائه شده اند.  مقاله انگلیسی به صورت رایگان قابل دانلود است. جهت مشاهده جزئیات و دانلود هر مقاله، بر روی لینک آن کلیک کنید.  دانلود مقاله ترجمه شده بلاک چین





بلاک چین چیست؟ ن

بلاک چین یک تکنولوژی است که از ارزیابیهای اجتماعی استفاده میکند؛ تا محتوای دفاتر کل تکرار شده توسط کاربران متعدد هماهنگ بماند. اگرچه بلاک چین پیشینه خود را از تکنولوژیهای معرفی شده در چند دهه ی قبل گرفته است؛ ولی معروفیت خود را همراه با بیتکوین بدست آورده است. بلاک چین بیتکوین یک دفتر کلی نامتمرکز ممهور به زمان و شریک – اعتباری است که به ترتیب زمانی تمام تراکنشهای معتبر را ثبت میکند. این دفتر کلی توسط تمامی شرکای شبکه ای، که میتوانند فرد یا آژانسهای مستقل و فعال بدون دخالت بشری باشد، قابل حسابرسی میباشد.  

تراکنشها به شبکه بیتکوین فرستاده میشود و اعتبار آن بطور مستقل و توسط شرکا تایید میشود. تراکنشهای معتبر به صورت بلاکهایی جمع آوری میشوند که از نظر پنهان بودن کاملا مهر و موم شده هستند. شرکای خاص تحت عنوان ماینر ها یا رای دهندگان، سعی میکنند تا بلاک جدید را در بالای آخرین بلاک قرار دهند تا ترتیب زمانی رعایت شود – زنجیره ای از بلاکها. این سعی و تلاش در انجام اینکار بستگی به قدرت محاسباتی مربوط به هر معدنچی دارد با توجه به قدرت کلی محاسباتی تمامی معدنچی های فعال در شبکه.

بلاک چین در خانواده گسترده تری از تکنولوژیهای مربوط به دفاتر کلی توزیع یافته، گنجانده میشود که تمام متدهای مربوط به ثبت نامتمرکز تراکنشها و داده های اشتراک گذاشته شده در بین چندین سرور، چندین کشور و چندین موسسه را شامل میشود. البته تمامی دفاتر کلی توزیع یافته از زنجیره بلاکها استفاده نمیکنند. ولی بخاطر سهولت در بیان، ما اصطلاح “بلاک چین” را برای دلالت بر تمام رده بندی های مربوط به دفاترکلی توزیع یافته براساس اتفاق نظر بکار می بریم.    

دانلود مقاله ترجمه شده بلاک چین

گفته می شود تکنولوژی بلاکچین یکی از در هم گسیخته ترین تکنولوژی های دهه اخیر است. یک بلاکچین ذاتا یک پایگاه داده توزیع شده از رکوردها یا اطلاعاتی است که از یک بخش به بخش دیگر بدون ذخیره در یک مرکز مجاز شده و از قبل تعیین شده است. بدون داشتن درک درست در رابطه با مفهوم بلاکچین، پتانسیل های عمومی این تکنولوژی به درستی درک نشده یا نادیده گرفته می شوند.

مسائلی در رابطه با پیچیدگی های فنی، خطرات، مسائل امنیتی و تناسب استفاده به عنوان یکی. از موانع برای دولت های رسمی برای بکارگیری واقعی با این تکنولوژی تازه پدیدار شده است. این پژوهش. به چگونگی تجهیز خدمات عمومی به دانش لازم در رابطه با معماری بلاکچین، تاثیرات این تکنولوژی در سرویس های دولتی و فرصت ها و چالش هایی که دولت با آن روبرو خواهد شد. برای بسیاری تکنولوژی بلاکچین. به حد روزهای ترقی اینترنت، انقلابی است و به عنوان یک ماشین امن شناخته شده است؛ به دلیل توانایی اجازه انجام تراکنش میان کاربران حتی بدون شناخت یکدیگر یا داشتن وجود یک ارتباط امن.در این مقاله به فناوری های کلیدی این تکنولوژی. و همین طور به صورت خلاصه در رابطه با ارزهای رمزنگاری شده. و دیجیتال نیز اطلاعات مفیدی ارائه شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *