دانلود پروپوزال طراحی و تبیین مدل استراتژی های بومی بازاریابی مبتنی بر درک ریسک و اعتماد مشتری در خرید آنلاین

دانلود پروپوزال طراحی و تبیین مدل استراتژی های بومی بازاریابی مبتنی بر درک ریسک و اعتماد مشتری در خرید آنلاین

دانلود پروپوزال   
عنوان فارسی پروپوزالطراحی و تبیین مدل استراتژی های بومی بازاریابی مبتنی بر درک ریسک و اعتماد مشتری در خرید آنلاین
عنوان انگلیسی پروپوزالDesign and Explain Model of local Marketing Strategies Based on Risk Perception and Customer Trust in Online Shopping
تعداد صفحات ۲۴
سال نگارش ۲۰۲۰
رشتهکامپیوتر و مدیریت فناوری اطلاعات
قالب فایلWord
مقاله بیس دارد
دانلود پروپوزال کلیک جهت دانلود پروپوزال
فهرست مطالب پروپوزال طراحی و تبیین مدل استراتژی های بومی بازاریابی مبتنی بر درک ریسک و اعتماد مشتری در خرید آنلاین
  1. بیان مساله اساسی تحقیق
  2. اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
  3. مرور ادبیات و سوابق مربوطه
  4. جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق
  5. اهداف مشخص تحقیق
  6. سؤالات تحقیق
  7. فرضیه ‏های تحقیق
  8. روش شناسی تحقیق
  9. شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه‏ای) و ابزار
  10. جامعه آماری، روش نمونه‏ گیری و حجم نمونهشف تقلب
  11. مراجع
بیان مساله

 در عصر رقابتی حاضر نیاز به توانمندی های دانشی، نظری و مدل های رفتار مجازی و آنلاین مشتریان انکار پذیر است. تغییرات سریع دنیای امروز، سازمان ها را با چالش های مختلفی روبرو کرده است، سازمان هایی موفق هستند که با ادراک قوت و ضعف های داخلی و فناوری های نوین، از فرصت های ایجاد شده به نفع خود استفاده کنند و تهیدات بیرونی را جهت دهی اثربخش نمایند.

محیط تجارت الکترونیک یکی از این ابزارها است. در طول سال ها، تکامل اینترنت به منزله ی یک فناوری بازاریابی به پدیده ای جهانی تبدیل شده است . این فناوری موجب شده که شرکت ها وارد رقابتی شدید شوند و مشتریان بتوانند حق انتخاب بیشتری داشته و کالاهای خود را موثرتر به دست آورند . رفتارهای خرید الکترونیک نیلز به احیای درک عمیق تری دارد و تحقیقات پیوسته بسیاری می طلبد که جوانب آن را بسنجد.

بازاریابی مبتنی بر درک ریسک
بازاریابی مبتنی بر درک ریسک

 

در واقع مطالعات زیادی در این خصوص صورت گرفته است. به خصوص در ایران زیرساخت های فنی خرید بسیار مورد بررسی قرار گرفته است، اما آن چه که ابهام آن به وضوح به چشم می خورد رویه های ریسک های ادراک شده و طرق اعتماد در مشتری است. چنان که رفتار خرید مشتری پیوسته تحت تاثیر ریسک های ادراک شده مشتریان قرار دارد. این ریسک ها به طور موازی رفتار خرید، خدمات، استراتژی های بازاریابی و فضای وب را متاثر می کند و به قصد خرید سمت و سو می دهد.

آنچه برای این تحقیق به عنوان یک مسئله مطرح شده است رویه متمایزی است که بتوان طبق آن به شکلی بومی استراتژی های بازاریابی ویژه ای بنیان گذاشت که توان جهت دهی مثبت ریسک های ادراک شده مشتریان را داشته باشد و در عین حال رویه های اعتمادساز را در خرید اول و خریدهای وفادارانه بعدی تقویت نماید. به طوری که مشتریان آنلاین احساس و ادراک ریسک بیشتری نسبت به خریداران در فضای واقعی تجربه می کنند؛ به دلایلی از جمله اینکه ۱- آن ها نمی توانند محصول و خدمات را قبل از دریافت محک بزنند، ۲-نگران خدمات پس از فروش هستند،۳-ممکن است تقابل مفهومی واضحی نداشته باشند و این منشاء بروز ریسک می گردد و مبنایی برای ادراکات مختلف آن در حوزه اقدامات بازاریابی محصول و خدمات محسوب می شود………….

طراحی و تبیین مدل استراتژی های بومی بازاریابی مبتنی بر درک ریسک و اعتماد مشتری در خرید

برخی از مراجع
  1. Ab Hamid, N. R., & Cheng, A. Y. (2020). A risk perception analysis on the use of electronic payment systems by young adult. order, 6(8.4), 6-7.
  2. Bashir, S., Anwar, S., Awan, Z., Qureshi, T. W., & Memon, A. B. (2018). A holistic understanding of the prospects of financial loss to enhance shopper’s trust to search, recommend, speak positive and frequently visit an online shop. Journal of Retailing and Consumer Services, ۴۲, ۱۶۹-۱۷۴٫
  3. Khmiadashvili, L. (2019). DIGITAL MARKETING STRATEGY BASED ON HOTEL INDUSTRY STUDY IN TBILISI. International E-Journal of Advances in Social Sciences, 5(14), 922-927.
  4. Li, Z., Sha, Y., Song, X., Yang, K., ZHao, K., Jiang, Z., & Zhang, Q. (2019). Impact of risk perception on customer purchase behavior: a meta-analysis. Journal of Business & Industrial Marketing.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *