نکات مهم در طراحی پاورپوینت برای جذب مخاطب

دانلود قالب پاورپوینت

قالب پاورپوینت مانند پایه و ستون یک ساختمان است و برای ساخت پاورپوینت حرفه ای باید به درستی انتخاب شود. در این مقاله آموزشی قصد داریم تا ویژگی های یک قالب پاورپوینت مناسب را بررسی و بهترین مرجع دانلود قالب پاورپوینت را به شما معرفی کنیم.

مشکل چیست؟

  اغلب اوقات ما می بینیم که کاربران پاورپوینت مشکل  انتخاب قالب مناسب برای تهیه ارائه خود دارند. در برخی موارد قالب هایی را انتخاب می کنند که ظاهر مناسبی ندارد. رایج ترین مشکل در دانلود قالب پاورپوینت ، ناقص بودن قالب پاورپوینت است. به این معنی که تم پاورپوینت دانلود شده،  شامل یک یا دو اسلاید است. . اما اگر نیاز به اضافه کردن نمودار داشته باشید، چه؟ چه رنگ هایی باید باشد؟ آیا باید دو بعدی باشد یا سه بعدی؟ یا اگر نیاز به درج جدول داشته باشید چه؟ بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم با دانلود قالب پاورپوینت آماده ، تنظیم شده توسط طراحان حرفه ای در پارس‌تز، از این مشکل رهایی یابید.

هنگام دانلود قالب پاورپوینت ، چه ویژگی هایی را در نظر بگیرم؟

قالب پاورپوینت حرفه ای و خوب  چه ویژگی هایی دارد؟ به دنبال چه چیزهایی در یک قالب پاورپوینت باید باشید و چگونه باید از آنها استفاده کنید؟ در اینجا برخی از آن ها را عنوان می کنیم:

اگر تم پاورپوینت شما فقط شامل یک یا دو اسلاید باشد، کامل نیست. شما باید قالب پاورپوینت ای را انتخاب کنید که نمونه ای از انواع عناصر پرکاربرد مانند فهرست، نمودارها، جداول، تصویر در آن بکارر فته باشند. پس زمینه خوب مهم است اما جنبه های کاربردی مهم تر هستند!

هماهنگی رنگی: یک قالب پاورپوینت خوب، باید شامل یک تم رنگی هماهنگ باشد و از این تم رنگی در تمامی اسلایدهای تمپلت پاورپوینت استفاده شود. گاهی اوقات می بینیم که برخی از ارائه دهندگان پاورپوینت در هر اسلاید از یک رنگ جدید استفاده کرده اند! این رویکرد اصلا مناسب نیست. بنابراین جهت دانلود قالب پاورپوینت ، این ویژگی را مدنظر قرار دهید.

ویژگی والد-فرزندی : ویژگی والد-فرزندی در اغلب قالب های پاورپوینت مدنظر قرار نمی گیرد. آیا تا به حال تصمیم گرفته اید که فونتهای پاورپوینت خود را تغییر دهید؟؟ حتما برای این کار مجبور شده اید، فونت تک تک اسلایدها را تغییر دهید. این کار زمانبر و خسته کننده است. با استفاده از ویژگی والد-فرزندی در قالب پاورپوینت، شما فقط فونت یک اسلاید (اسلاید والد) را تغییر می دهید و بقیه اسلایدها (اسلایدهای فرزند) به صورت اتوماتیک تغییر می کنند.

بهترین مرجع دانلود قالب پاورپوینت کجاست؟

بدون شک، parstez.com یکی از بهترین وب سایتهای ارائه دهنده خدمات پاورپوینت، شامل دانلود قالب پاورپوینت ، ساخت پاورپوینت و تیزر تبلیغاتی ، دانلود اینفوگرافیک و … می باشد. پارس‌تز، با بکارگیری طراحان با تجربه در این زمینه، توانسته است، مجموعه ای عظیم و متنوع از قالب آماده پاورپوینت را گردآوری نماید.

این وب سایت با داشتن تجربه و تخصص کافی در زمینه طراحی قالب پاورپوینت، توانسته است قالبهای پاورپوینت جذاب و منحصر به فرد در انواع موضوعات از جمله قالب پاورپوینت آموزشی، ورزش و سرگرمی، مذهبی، پزشکی، تجاری و … ارائه نماید.

لینکهای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *