دانلود مقاله: ارتقای امنیت لایه فیزیکی در سامانه های اینترنت اشیا در مواجهه با تداخل هم کانال و چندین استراق سمع کننده

ارتقای امنیت لایه فیزیکی در سامانه های اینترنت اشیا در مواجهه با تداخل هم کانال و چندین استراق سمع کننده

عنوان انگلیسی مقالهPhysical Layer Security Enhancement for Internet of Things in the Presence of Co-channel Interference and Multiple Eavesdroppers
تعداد صفحات انگلیسی۱۱
تعداد صفحات فارسی۲۶
کلمات کلیدیتداخل هم کانال، اینترنت اشیا، لایه فیزیکی، تخصیص توان، احتمال از دست رفتن امنیت
رشتهمهندسی برق- مهندسی کامپیوتر
قالب فایل Word
سال نشر۲۰۱۹
لینک مقالهhttps://ieeexplore.ieee.org/abstract/document/8674454

چکیده

در این مقاله به بررسی “عملکرد مخفی سازی/ محرمانگی ” سامانه چند کاربره ای می پردازیم که از روش انتخاب آنتن فرستنده در ایستگاه پایه استفاده می کند. دیگر ویژگی این سامانه پیاده سازی زمانبندی فرصت طلبانه تنوع با انتخاب آستانه محور روی گره های قانونی است. ارسال قانونی بدلیل وجود چندین استراق سمع کننده پسیو (از نوع تبانی کننده و غیرتبانی کننده) رنج می برد. تداخل هم کانال
ضمناً فرض می شود که هم گره های قانونی و هم استراق سمع کننده از سیگنال های تداخل هم کانالی که در کانال های مستقل تولید می شوند رنج می برند. این سیگنال های تداخلی از محوشدگی رایلی تبعیت می کنند. ما معادلات فُرم بسته توابع چگالی احتمال و توابع چگالی تجمعی را برای نسبت سیگنال به نویز و تداخل انتها به انتها ، برای هر دو سناریوی استراق سمع، در حضور سیگنال های تداخلی هم کانال بدست آورده ایم.
ضمناً معادلات فُرم بسته برای احتمال از دست رفتن قابلیت مخفی سازی/حفظ امنیت شبکه ، برای سناریوهای دوگانه (با و بدون تبانی) بدست آمده اند. احتمالات مجانبی از دست رفتن امنیت ، به ازای نسبت های سیگنال به نویز بالا ، در فُرم بسته بدست آمده اند. با توجه به تحلیل مجانبی صورت گرفته ، یک مساله بهینه سازی برای تخصیص توان فرمول بندی و حل شده است.
هدف ارتقای عملکرد امنیتی/ مخفی سازی شبکه است. برای این منظور احتمال مجانبی از دست رفتن امنیت برای هر دو سناریو (با و بدون تبانی)باید حداقل بشوند. در مرحله نهایی، معادلات تحلیلی بدست آمده را با استفاده از نتایج شبیه سازی ها و تحلیل های عددی مورد اعتبارسنجی قرار می دهیم.

دانلود مقالات ترجمه شده isi
دانلود مقالات ترجمه شده isi

مشاهده جدیدترین مقالات ترجمه شده در مورد بلاک چین

مشاهده جدیدترین مقالات ترجمه شده مهندسی کامپیوتر

مشاهده جدیدترین مقالات ترجمه شده اینترنت اشیا

مشاهده جدیدترین مقالات ترجمه شده داده کاوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *