آموزش ساخت پاورپوینت

آموزش ساخت و تبدیل پایان نامه به پاورپوینت

آیا به دنبال کسب بهترین نمره در جلسه دفاع هسیتد؟؟ یکی از بخشهای مهم در فرآیند تحصیلات آکادمیک، تبدیل پایان نامه به پاورپوینت می باشد. در واقع ماحصل تمامی تلاشهای چند ساله شما ، در پاورپوینت ارائه شما خلاصه می شود. نکته دیگر اینکه،  داوران وقت زیادی برای مطالعه تمام رساله شما ندارند. بنابراین باید مطالب مهم را در ارائه خود بگنجانید و به آنها نشان دهید که شما برای تحقیق تان تلاش زیادی نموده اید و شایسته بهترین نمره هستید.   برای تبدیل پایان نامه به پاورپوینت با ما تا انتها همراه باشید.

روند تبدیل پایان نامه به پاورپوینت

  •  قبل از دفاع : برای ساخت پاورپوینت دفاع، ابتدا باید یک پیش زمینه از کار داشته باشین. حتما چند تا جلسه دفاع شرکت کنین، با جو و انتظارات داورها آشنا بشین.
  • استخراج مطالب از پایان نامه : اولین مرحله ای که برای انجام پاورپوینت انجام میشه، استخراج مطالب مهم از پایان نامه تون است. حواستون باشه که داوران اصلا وقت کافی برای مطالعه همه بخش های پایان نامه شما ندارن. پس طوری مطالب رو در فایل ارائه قرار بدین که اصل مطلب پوشش داده بشه و داور قانع بشه.

چه مطالبی مهمتر هستن؟؟

تمرکزتون بر روی بیان مسئله، اهداف ، روش تحقیق و نتایج تحقیق باشه. بحث و نتیجه گیری حتما داشته باشین. توصیه میکنیم حداقل یک اسلاید هم برای پیشنهادات تحقیق اختصاص بدین. مبانی نظری رو در صورتی مانور بدین که اسلایهاتون خیلی کم هست و نیاز دارین که کار یک کم بزرگتر جلوه داده بشه.

انتخاب قالب پاورپوینت پایان نامه

در این مرحله شما یک قالب پاورپوینت متناسب با رشته خودتون و سلیقه خودتون انتخاب کنید. می تونید خودتون قالب پاورپوینت طراحی کنید و یا میتونید از قالب آماده پاورپوینت پایان نامه استفاده کنید.  سپس مطالب را در اسلایدها قرار بدید.

دانلود قالب آماده پاورپوینت پایان نامه

طراحی و ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه

  • طراحی و دیزاین : مرحله بعدی بهبود گرافیک و کیفیت اسلایدهاتون هست. این مرحله کاملا بستگی به سلیقه و مهارت شما در طراحی با پاورپوینت داره. اسلایدهایی که جدول، تصویر و نمودار دارن، خوانایی بیشتری دارن. اما بعضی اسلایدها فقط متن هستند که باید خوانایی شون رو بیشتر کنید، اصطلاحا بهشون رنگ و لعاب بدین. بزارید سک مثال بزنم: اسلاید زیر کلا متن بود، ولی ما اونو تبدیل به یک چارت کردیم. اینطوری ظاهرش شکیل تر هست، خوانایی بهتری داره و جذابتر هم هست!

ساخت پاورپوینت دفاع پایان

  • اگر فکر میکنید، در این زمینه دانش کافی ندارین و یا وقت برای انجام این کار ندارین، میتونین این مرحله رو به ما بسپارین.

روند سفارش به چه صورت است؟

1- ابتدا پلن متناسب با نیاز خودتون رو انتخاب کنبد: تبدیل پایان نامه به پاورپوینت در سه سطح مختلف انجام میشه. برای پایان نامه سطح نقره ای و طلایی پیشنهاد میشه. هر کدوم از پلن ها یک سری ویژگی هایی دارن که در جدول زیر لیست کردیم.

2- درخواست خودتون رو از طریق ایمیل، پیام و یا واتساپ برای ما ارسال کنید.

3- فایل word رو برامون ایمیل یا واتساپ کنید.

 

4- 50%  هزینه در ابتدا پرداخت دریافت میشه.

5- پس از تکمیل سفارش، تسویه انجام و فایل ارسال میشه

نمونه کار تبدیل پایان نامه به پاورپوینت

جمع بندی تبدیل پایان نامه به پاورپوینت

در این آموزش، ما مراحل تبدیل پایان نامه به پاورپوینت رو ذکر کردیم. امیدواریم که این مطالب تونسته باشه به شما کمک کنه تا راحت تر ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه تون رو انجام بدین.

سخن پایانی: یکی از مهمترین خدمات تیم پژوهشی پارس تز طراحی و ساخت پاورپوینت دفاع هست. همه ما میدونیم که تجربه داشتن در کار تاثیر زیادی در کیفیت کار داره. میتونید رو تخصص ما در این زمینه حساب کنین. :)

 

ساخت پاورپوینت پایان نامه انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *