قالب پاورپوینت تغذیه

قالب پاورپوینت تغذیه

دانلود قالب پاورپوینت تغذیه

قالب پاورپوینت تغذیه و سلامت : در صورتی که موضوع ارائه شما مرتبط با تغذیه و سلامت ، رژیم، گیاهخواری، میوه ها، سبزیجات، پروتئین ها و منابع غذایی است، این قالب به شما پیشنهاد می شود

 قالب پاورپوینت تغذیه

در صورتی که موضوع ارائه شما، مرتبط با خواص لبنیات و ارزش غذایی آن ، مطالعه ویژگی های شیر، شیر گاو و گوسفند، انواع آلودگی های شیر و … است، این قالب را به شما پیشنهاد می کنیم.

دانلود قالب پاورپوینت کشاورزی

قالب پاورپوینت منودار طرح شیر، جهت ارائه پایان نامه، سمینار و … طراحی شده است. در صورتی که موضوع ارائه شما، مرتبط با خواص لبنیات و ارزش غذایی آن ، مطالعه ویژگی های شیر، شیر گاو و گوسفند، انواع آلودگی های شیر و … است، این قالب را به شما پیشنهاد می کنیم.

چرا نیاز به دانلود قالب پاورپوینت تغذیه

تغذیه سالم ، از رفتارهای ارتقا دهنده سلامت هستند، لذا تشویق  اشخاص برای ایجاد رفتارهای تغذیه ای سالم  از اولویت های بهداشت عمومی جامعه است. بنابر مطالعات انجام شده، عدم استفاده از هر یک از گروه های غذایی اثر منفی در وزن و انجام فعالیت های بدنی دارد.  رژیم غذایی مناسب، یکی از مهم ترین اصول حفظ تناسب اندام است و این در حالی است که برنامه غذایی یک شخص باید با در نظر گرفتن نیازهای شخص و اولویت های رژیمی او تنظیم شود. قالب پاورپوینت تغذیه ، با هدف پرداختن به این موضوع ، از اینفوگرافیکهای حرفه ای و مرتبط با موضوع تشکیل شده است که به شما کمک میکند ارائه متفاوت و با قابلیت بصری حرفه ای و جذاب را ارائه دهید.

وعده غذایی باید سرشار از انواع میوه ها و سبزیجات باشد. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در میوه‌ها و سبزی‌ها خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های قلبی – عروقی و سرطان‌ها را کاهش می‌دهند و نقش مهمی در محافظت از بدن در برابر آلودگی هوا دارند.

فیبرهای موجود در میوه و سبزیجات به کاهش سطح کلسترول در خون و کاهش خطر بیماری‌های قلبی و سکته مغزی کمک می‌کنند. فیبرها همچنین به عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می‌کنند و از یبوست پیشگیری می‌کنند. مصرف فیبر باعث احساس سیری با مصرف کالری کمتر می‌شود و به کاهش وزن کمک می‌کند.

لینکهای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *